[ad_1]

در زیر متن فیلم است.

یک رژیم کتوژنیک پر چربی و کم کربوهیدرات یا به طور خلاصه کتو ، راهی محبوب برای کاهش وزن شده است. و گرچه نشان داده شده است که کتو به شما در کاهش وزن کمک می کند ، این یک تغییر بزرگ در متابولیسم بدن شما است و می تواند منجر به برخی عوارض جانبی جدی شود.

عقب برو ، اتکینز. رژیم جدید مد در این شهر وجود دارد.

رژیم کتوژنیک یا به اختصار کتو. افراد مشهوری مانند هالی بری ، کورتنی کارداشیان و ونسا هاجنز به آن قسم می خورند.

و اگر کاهش وزن هدفی است که م thatثر است! ثابت شده است که به شما کمک می کند تا سریع لاغر شوید. اما این رژیم بیش از آنچه در نگاه اول به نظر می رسد ، دارد.

کتو اساساً چربی ها را جایگزین کربوهیدرات ها می کند. رژیم غذایی معمول کتو به این شکل است:

70٪ چربی
25٪ پروتئین
5٪ کربوهیدرات

این یک تغییر شدید در رژیم غذایی است که USDA به آمریکایی ها توصیه می کند:

کمتر از 30٪ چربی
پروتئین 20-35٪
حداقل 50٪ کربوهیدرات

و این یک تغییر قابل توجه در متابولیسم بدن شما است. معمولاً وقتی کربوهیدرات می خورید ، مانند سیب زمینی نشاسته ای ، آنزیم های موجود در دهان ، معده و روده باریک آنها را به شکل انرژی قندی به نام گلوکز تجزیه می کنید که مغز و بدن از آن به عنوان سوخت استفاده می کنند.

بنابراین وقتی از کربوهیدرات ها صرف نظر می کنید ، ممکن است در چند روز اول احساس گرسنگی شدید به شکر داشته باشید. همانطور که بدن شما دنده ها را تغییر می دهد ، از سوختن کربوهیدرات به تنها انرژی که باقی مانده است: چربی.

هنگامی که به طور منظم چربی می سوزانید ، شروع به دیدن ذوب شدن پوند می کنید. بسته به وزن خود ، در هفته اول می توانید تا 3.5 پوند وزن کم کنید. با سوزاندن چربی بیشتر ، سطح انسولین ، هورمون تجمع دهنده چربی ، به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. این باعث می شود کلیه ها مقادیر زیادی سدیم در خون شما آزاد کنند.

که در واقع می تواند منجر به یک عارضه جانبی مشترک معروف به “آنفولانزای کتو” شود. بسیاری از رژیم های کتو علائمی مانند حالت تهوع ، سردرد ، سرگیجه ، گرفتگی عضلات و سطح انرژی پایین را گزارش می کنند.

اما بیشتر این علائم فقط در چند هفته اول پس از شروع رژیم ظاهر می شوند.

بعد از ماه اول ترازوها بهتر به نظر می رسند. اما برخی از این پوندها واقعاً چربی ندارند. این آب است.

از آنجا که برخی از کربوهیدرات هایی که متابولیزه کرده اید شامل گلیکوژن است که آب را در خود نگه می دارد و بنابراین به شما کمک می کند تا بدن مرطوب باشید. در نتیجه ، احتمالاً بیشتر ادرار خواهید کرد که باعث کاهش بیشتر میزان سدیم در بدن می شود و منجر به کم آبی بدن ، یبوست یا اسهال و بوی بد دهان می شود.

بعد از چند ماه می توانید فلات معروف کتو را بزنید. این یک اصطلاح رایج در جامعه کتو است و به مواردی اشاره دارد که در آنها ادامه وزن کم شود. به عنوان مثال ، یک مطالعه نشان داد که افراد دارای اضافه وزن در ماه اول به طور متوسط ​​15 پوند و در دو ماه آینده 11 پوند دیگر از دست دادند ، اما پس از آن متوجه تغییر در وزن بدن نشدند – اگرچه آنها به رژیم کتو پایبند هستند.

در این مرحله ، بسیاری از افراد کتو را رها می کنند. به همین دلیل است که محققان اغلب مطالعه تأثیرات طولانی مدت رژیم غذایی را دشوار می کنند. اما ، همانطور که مشخص شد ، یک گروه وجود دارد که معمولاً به کتو می چسبد.

دلیل آن روشن نیست ، اما نشان داده شده است که کتو علائم صرع را کاهش می دهد. و مطالعات نشان می دهد که کودکان مبتلا به صرع که برای چندین سال رژیم های کتو بسیار محدود دارند می توانند از جمله: سنگ کلیه ، کلسترول بالا و شکستگی استخوان رنج ببرند.

اما رژیم معمول کتو تقریباً به همین سختی نخواهد بود و اگر هنوز هم می خواهید کتو را امتحان کنید ، ابتدا باید با یک پزشک صحبت کنید.

در این فاصله ، پیش بروید و از این نان لذت ببرید. و به یاد داشته باشید ، بهترین رژیم یک رژیم متعادل از چربی ها ، پروتئین ها و – بله ، حتی – کربوهیدرات ها است.

یادداشت ویرایشگر: این ویدئو در اصل در ژانویه 2019 منتشر شد.

مقاله اصلی Business Insider را بخوانید

[ad_2]

منبع: moshtagh-khabar.ir